Efsane Kasım’ın gerçek tablosu ortaya çıktı!

Hepsiburada, Efsane Kasım devrinde müşterilerini milyonlarca eserle buluşturdu ve insanların ne kadar alışveriş yaptığını açıkladı.

Efsane Kasım’ın gerçek tablosu ortaya çıktı!
  • 0
  • 7
  • 29 Kasım 2023
  • 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
    Loading...
  • +
  • -


Efsane Kasım için teknolojik ve operasyonel süreçlerin yanı sıra tüm tedarikçiler ve KOBİ’lerle kapsamlı bir hazırlık periyodu geçiren Hepsiburada, müşterilerini milyonlarca eserle buluşturdu. Bunun sonucunda bir Z Raporu yayınlayarak insanların ne kadar alışveriş yaptığını ortaya koydu.

Efsane Kasım’ın Z Raporu: Satışlar geçen yılın iki katından fazla arttı!

Hepsiburada’nın 1-27 Kasım ortasındaki cirosu geçen yılın birebir devrine nazaran 2 katın üzerinde artış gösterdi. Kasım ayı boyunca gerçekleştirdiği kampanyalarla hane bütçelerine 4 milyar TL’ye yakın tasarruf sağladı. 11 Kasım’da Hepsiburada tarihinin en yüksek günlük sipariş sayısı ve ciro sayısına ulaşıldı. Müşteriler en çok temel tüketim ve besin kategorilerinden eser satın alırken, moda kategorisi satışları 2,5 kat arttı.

Hepsiburada platformu Kasım boyunca 500 milyon kere ziyaret edildi. Kampanya periyodunun en çok sipariş alan günü 11 Kasım’da anlık ziyaretçi sayıları ortalamaların yaklaşık 5 kat üzerinde gerçekleşti. Kasım ayında satılan eser adedi 30 milyona ulaşırken, indirimli alışverişle haneler yaklaşık 4 milyar TL tasarruf sağladı.

Hepsiburada’nın Efsane Kasım kampanyalarına platform üzerinden satış yapan 100 binin üzerinde işletme katıldı. Hepsiburada İş Ortağım platformuyla satış yapan ve finanstan reklama, lojistikten satış ve pazarlama eğitim programlarına uzanan kaçırılmayacak takviyelere ulaşan KOBİ’ler, Kasım’da rekor satış sayılarına ulaştı.

İstanbul, Ankara, İzmir’in akabinde Efsane Kasım’da alışverişe en ağır ilgi gösteren kentler Bursa, Kocaeli, Antalya, Konya ve Adana oldu. Hepsiburada kullanıcıları alışveriş için en çok akşam 21:00-22:00 saatlerini tercih etti. 21:00-22:00 saatleri ortasında en çok temel tüketim kategorisi ilgi görürken en çok satılan eser şampuan satıldı.

Hepsiburada’nın, aile bütçelerini en çok rahatlatan “Şimdi Al Şubatta Taksitle Öde” teklifine müşteriler ağır ilgi gösterdi. Kasım ayında yaklaşık 300 bin Hepsiburada müşterisi “Hepsiburada Limiti” başvurusu yaparken toplam siparişlerin yaklaşık yüzde 93’ü taksit, yüzde 29’u ise erteleme avantajlarıyla gerçekleşti.

LinkGelir uygulaması ile Efsane Kasım’da alışveriş listesini oluşturup paylaşan Hepsiburada kullanıcıları bu listelerden alışveriş yapıldıkça %7 oranında Hepsipara kazandı. Yaklaşık 45 bin kullanıcı 72 bin liste oluşturup yakınları ve arkadaşları ile paylaştı.

Hepsiburada’nın sağladığı reklam tahlilleri ve bilhassa HepsiAd hizmeti, iş ortaklarının Efsane Kasım periyodundaki satışlarını Ekim ayına kıyasla 5 kata varan artışla destekledi. Hepsiburada site içi banner alanlarında ve arama butonundaki reklam tahlilleriyle iş ortaklarına milyonlarca müşteriye ulaşma imkanı tanıdı. Hepsiburada satıcıları, 2022 yılına kıyasla HepsiAd’e 6 kat daha fazla yatırım yaptı. Kasım ayında 25 binden fazla satıcı HepsiAd’e reklam verdi.

Öne çıkan kategoriler ve ürünler

Hepsiburada müşterileri Efsane Kasım’da en çok temel tüketim ve besin, giysi, sıhhat ve hoşluk, züccaciye ve kozmetik kategorilerine ilgi gösterdi. En çok satın alınan eserler şampuan, tuvalet kağıdı, bardak, yüz bakım eserleri, sweatshirt, deodorant, deterjan, çikolata ezmesi, çorap ve ıslak mendil oldu. Giysi kategorisinde ise toplam satış geçen yılın tıpkı devrine kıyasla 2,5 katına çıktı.

Bilgisayar kategorisinde en çok bilgisayar, monitor, USB bellek ve mouse setleri satılırken teknoloji aksesuarlarında en çok kulaklık, akıllı saat, şarj aletleri ve kılıflar tercih edildi. Kasım ayında kozmetik kategorisinde en çok cilt bakım eserleri ve parfüm satın alındı. Bu eserleri beden bakım kremleri ve C vitamini serumları takip etti.

Küçük mesken aletleri kategorisinde espresso makineleri bu yılın en çok sipariş verilen eserleri ortasına girdi. Küçük mesken aletleri kategorisinde espresso makinelerini geçtiğimiz yılın yıldızı olan airfryerlar takip ederken şarjlı süpürgeler, robot süpürgeler, Türk kahvesi makineleri ve blenderlar da müşteriler tarafından ağır ilgi gören öteki eserler olarak ön plana çıktı.

Shiftdelete

https://shiftdelete.net/hepsiburada-efsane-kasim-raporu

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir